tisdag 15 december 2009

Kackel i Hönsgården

Fick precis lite intressant information om vad jag tydligen skriver om och vad som jag själv uppenbarligen har missat händer i mitt liv.

Enligt rykten om cirkulerar, tom. i den närmsta kretsen så har jag tydligen inte bara blivit bjuden på en fin födelsedagspresent av min KUSIN J som jag skrev om i mitt inlägg nedan "Fairytale of New York" utan jag har till och med den stora lyckan att ha fått en resa av ingen mindre än min fd. sambo H (en muta dessutom!!!!). Märkligt att ingen av oss berörda vet om att så är fallet.

Men ni andra som VET SÅ MYCKET om mig, mitt liv och mina presenter får gärna skriva en rad och berätta om det. Eller kanske vill ni inte dela med er av era antaganden till mig utan hellre sprider dem löst omkring er..eftersom jag inte har fått en enda förfrågan om vem som bjudit mig eller i vilket syfte här i min blogg. Ni som skrivit fina gratulationer behöver inte känna er träffade då jag vet att Ni inte har något med personen som meddelat mig ryktet att göra.

Så vem Ni än är som kacklar runt; Familj, vänner, bekanta eller obekanta. Fortsätt gärna att KACKLA men tänk på att Det oftast kommer fram. Och ni har med detta inte spridit ett dugg värme, kärlek eller omtanke för mig som person eller gjort något för att underlätta en redan tuff tid i mitt liv.

Tack så mycket!
G

8 kommentarer:

  1. Hjärta..kan du ringa mig//Hans

    SvaraRadera
  2. falken flyger ut över vidderna...ser om du har möjlighet att ringe honom...puss Hans

    SvaraRadera
  3. Kära Gabbi...
    Vill fira jul me dig...puss//hans
    snälla ring så vi kan boka...

    SvaraRadera
  4. Till husets ägare..
    Om en droppe vatten var en kram, skulle jag ge dej havet.
    Om ett moln var en puss, skulle jag ge dej himlen.
    Och om kärlek var värme, skulle jag ge dej solen.
    Kram Hans

    SvaraRadera
  5. Jag vill åka till London:)
    Skickar en kram från ett grått men ändå kallt GBG, tänker på DIG!//Hans

    SvaraRadera
  6. Nog måste du ha lite dåligt med nåt! Inte har du nämnt Johanna någonstans i texten Fairytail of New York!

    SvaraRadera
  7. Svar på Kommentar av Peter: Nej just det. Jag har som jag skrivit inte nämnt ett enda ord om vem som bjudit på vad. Och uppenbarligen tycks ändå hur många veta om att det skulle varit H som bjudit mig. Just därför skrev jag i mitt inlägg VEM som gjort det, nämligen Johanna. Eftersom det bevisligen var för svårt att fråga mig om vem det var (då uppenbarligen intresset fanns att springa runt och snacka om detta) innan ryktesspridningen sattes igång. Men vad vet jag? schizofren som jag är, om vad jag själv skrivit. Kanske har H oxå betalat en resa som jag inte själv vet om ens en gång?

    Märkligt är ju att om jag väljer att dela med mig av en rolig händelse i mitt liv så tycker DU att det ska vara OK att springa runt och snacka om den händelsen utifrån ETT STORT ANTAGANDE som INTE ÄR SANT!Hur vore det om man visste något innan man glappar runt?

    Men som sagt..d är ju uppenbart vilken nivå det hela ligger på. Och sinnessjuk som du ju fint utnämnt mig till ska jag väl inte ens engagera mig i debatten. Jag fattar väl ändå ingenting!

    SvaraRadera