fredag 11 december 2009

Fairytale of NEW YORK!

Jag kan knappt fatta själv att det jag nu knapprar ner är sant. Jag har förvisso satt mig på ett flyg med väskan packad mer än en gång, besökt andra världsdelar än vår egen och allt som oftast hellre lagt hela löner på utlandsresor än på kläder och jox men på senaste åren har det dock blivit betydligt mer sällan.

Dock har jag ALLTID ALLTID ALLTID drömt om USA och New York..inte bara som ett resmål utan som min egen bostadsadress. Jag har på något sätt känt att bara namnet på staden gör mig helt knäsvag. Och många är de gånger jag bannat att jag inte drog över direkt efter gymnasiet..ja ni vet..man ångrar aldrig det man gjort bara det man inte gjorde...

Hursom...härom dagen kom en "liten" för tidig födelsedagspresent.

EN RESA TILL NEW YORK!!!!

Jag vill skratta, skrika, hoppa i sängen, rulla mig på golvet och springa naken i snön.

YES YES YES!

Och jag känner faktiskt på mig..att detta betyder något..jag har alltid vetat där långt inom mig..

MEN JUST NU ÄR DETTA BARA SÅ SJUUUUUKT ROLIGT!

I övrigt tillönskas en trevlig helg!

G

7 kommentarer:

  1. !!!!!!!!!!!!!!!!!!! Härligt!!!!!!!!! När åker vi ; ) Grattis!!! Puss <3
    Kom o jobba, du är saknad, du har väl knorrat färdigt snart : )
    Agneta

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅÅH va härligt!!!

    Ja jag kommer också :-D :-D

    Kram Kram

    Katarina

    SvaraRadera
  3. Men sötaste du, GRATTIS, grattis, grattis...
    Det är min absoluta favoritstad i hela världen och jag är såååå avis just nu. Men du, kanske du behöver ha en guide med dig.... haahhaha... det är ju en ENORMT stor stad och kartorna, nej, de ska man inte alls lita på, mycket bättre att ta med mig istället... I know my way around... och jag har ju precis fyllt år... :-)

    NÄR åker lyckliga, lyckliga du?
    Kram

    SvaraRadera
  4. HAVE A NICE TRIPP/ K

    SvaraRadera
  5. Agneta; jag har knorrat färdigt. Nu njuter jag av långledigheten som bäst! =)) Ses snart o tack så mkt. Kram

    Anonym/K; tack d ska jag ha.

    SvaraRadera
  6. HEJ
    HITTADE DIN BLOGG AV EN REN TILLFÄLLIGHET, DU SKRIVER SÅ GRIPANDE O UNDERHÅLLANDE SÅ JAG BLEV NYFIKEN.
    KANSKE KAN VI SKRIV LITE MAIL OM DU VILL?
    MED VÄNLIGA HÄLSNINGAR
    KARL ALIAS K SOM ÄR EN KILLE PÅ 34 SOM BOR I STOCKHOLMSOMRÅDET.
    karl.sunesson@live.se

    HOPPAS DU FÅR EN FORTSATT BRA DAG:)

    SvaraRadera
  7. Its raining men ..halelulja...from 08 to 031...:)

    //HF

    SvaraRadera