lördag 22 maj 2010

P.R


Denna underbara bok vill jag varmt rekommendera alla Er som gillar det här med heminredning, särskillt den i lantlig stil.
Boken är gjord av en av "bloggerskorna" här i min spalt till höger; Katarina. Katarina är en superduktig illustratör, formgivare och fotograf. Hon har fotat alla bilder i boken och står också för layouten. Boken är gjord tillsammans med Anette Hjärpe som står för stylingen.
Jag väntar spänt på mitt signerade X och ser fram emot att njuta av många vackra bilder. Jag har själv anlitat Katarina som fotograf vid bland annat min egen förlovning och jag kan lova att hon gör ett toppenjobb bakom kameran och överraskar alltid med strålande vackra bilder! Tveklöst kommer boken innehålla mycket fint.
Är ni intresserade av boken klicka er in på http://www.katarinasdag.blogspot.com/ (ingenting annat), med lite tur finns något X kvar.

1 kommentar:

  1. Om du vill mig något så får du gärna mejla, inte skriva o kommentera sånt på min blogg !!
    Jag känner inte dig..och fult rävspel sånt sysslar inte jag med, bara så att du vet, så håll det för dig själv..

    SvaraRadera