fredag 7 maj 2010

Kärlek

Jag är kär!
Här är varelserna som alltid kommer hålla mitt hjärta i ett järngrepp...med sin underbart vackra mamma Samba.
Nästa vecka har jag nöjet att hälsa på hela underbara familjen med vetskapen om att snart är den första flockmedlemmen utvald!
Tillsammans med detta fila på en plan. Det har visat sig att en av mina största drömmar i livet faktiskt setts skymta i ögonvrån.
Ett hus, ett hem, Zanzi, Jösse och en hel flock med rödluvor..
Först mera sol och en kopp kaffe!
Bilderna tillhör Wanja & minminlight.se

3 kommentarer:

  1. Oj va söta, skall jag få förmånen att se dom me dig nästa vecka.
    Dom är nästan lika söta som sin blivande matte...men bara nästan//puss Hans

    SvaraRadera
  2. Men oj oj oj vad söta dom är som små bruna flodhästar.

    Kan tänka mig att du längtar

    ses på jobbet i morrn

    Kram Katarina

    SvaraRadera
  3. Söta små gryn..men en hel flock med rödluvor?, är du säker på att du inte fått solsting? :P

    // Systeryster.

    SvaraRadera