onsdag 19 maj 2010

BloggSALE

Det är härlig sommar ute och det är härligt att ha dagarna fria, bara jobba nätter och dessutom ha helg mitt i veckan...jag räffsar, räffsar och räffsar mer..för att inte tala om antalet högar jag plockar upp och kärrar bort...så pass många att jag nu lider av konstant halsbränna av att böjja mig framåt hela tiden..

Eftersom mina småvänner vuxit till sig till livet på landet och numera strövar fritt i skog och mark har jag ingen användning för denna längre. Därför säljer jag nu vad som med lite aktiveringsredskap kan användas som kattbur. Det går naturligtvis lika bra att ha den till exempelvis kaniner eller vad man nu kan tänkas vilja.

Buren har nätklädda väggar samt dörr som även är låsbar, plast tak och två sittatrapper. Den är lätt att frakta då den kan stå på ett vanligt släp. Råkar du behöva en sådan eller veta någon som gör det så går det bra att lämna en kommentar så kontaktar jag er.

Ute skiner solen fortfarande högt på himlen och det är 22.7 grader i skuggan..klockan är 19:56 och det är ljuuuuuuvligt med sommar redan i maj, som vi inte är bortskämda med här i norr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar