fredag 4 juni 2010

StudentBAL

Idag är det dags för studentbal för årgång 2010 i vår lilla by. Just i detta Nu fixas och trixas det hår, make up och fantastiska kreationer för flertalet förväntansfulla studenter. Tyvärr river en ilsken vind utomhus till ynka 10 grader hos oss i Norr, så jag hoppas verkligen att vädergudarna planerar att ändra sig fram tills kvällen för det är inte roligt att vara vacker och frysa samtidigt.
Några av mina närmsta vänner är jobbar kring detta evenemang (Kristine på STUK fixar vackra balhår och Katarina beger sig ut med kameran för att föreviga vackra par). Jag kommer vara där och åskåda tillsammans med alla andra som beger sig man ur huse för att delta i firandet...
..och minnas att för exakt 10 år sen stod jag där själv..oj vad fort åren går....
Vi hade en superkväll kombinerat med Sol och Värme;
Jag hoppas årets studenter får detsamma!
Medans alla andra laddar för firande och helg, skyndar jag mig nu till jobbet.
33 h ska avverkas denna helg!

1 kommentar: