lördag 19 juni 2010

B R Ö L L O P S Y R A

Dagen D är här.
Den förmodligen mest omtalade och enligt mig också söndertjatande dagen i mitt 29-åriga liv. Så äntligen var det dags, för att skippa allt spekulationssnack och skrida till verkstaden.
Så fick vi då äntligen se Henne & för all del också Honom...
Så kanon mitt i prick, otroligt vackra!
(Jag tillhör förvisso skaran som utan tvekan hade avskaffat Kungahuset eller åtminstone låtit dem få betala för sin existens själva så som alla andra i detta land. Men än så länge är de kvar och då kan jag lika gärna kasta ett öga på den stora festen)
Viktoria är den vackraste kungliga brud jag sett, och nära nog den vackraste bruden över huvud taget någonsin. Så elegant, klassiskt och lagomt "modern/klassisk".
För ganska exakt 7 månader sedan förlovade Vi oss och något kungligt bröllop blir det inte tal om den dagen jag står brud, men inspiration får vi väl alla säga att dagen bjudit på.
Jag önskar mig ett intimt, avslappnat men sagolikt vackert bröllop...
..och planerna har nog så smått börjat att smidas..

Jag och min H 16/10 2009 då jag lovade bort min hand.

Vilken Glädje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar