torsdag 17 juni 2010

Ledig sommardag

Denna vecka är fullspäckad arbetsvecka. Idag är min enda lediga dag så därför är jag mer än nöjd med att solen skiner och värmen är tillbaka när jag sitter med kaffekoppen på min altan och njuter av alla planteringar som nu också börjar vara klara. Hoppas bara de växer och gror sig så där fina de alltid gör för andra som planterar och donar. Det återstår att se, hur gröna mina fingrar är. Dagen till ära tog jag ordentlig sovmorgon med både Jösse & Zanzi som låg kloss i mig ända till telefonen ringde vid 10.30, ovanligt att de är så morgontrötta. Då konstaterade vi alla tre att vi sovit länge nog och hoppade upp, tyvärr spökar mina kroniska problem med hälsan och nu ser det inte bättre ut än att det blir läkare..IGEN! Jag har sannerligen tappat hoppet om hjälp med detta problem någongång. Får helt enkelt äta ännu en medicinask!

Jag berättade ju häromdagen om den vackra Handelsträgården, glömde ju en detalj så som att min kollega och vän Katarina också befann sig där samma dag, Med kameran. Kolla hennes vackra bilder därifrån!
Gå in på hennes blogg "End of the Day" här till höger för att se fler bilder! De är bara så vackra!
Till min glädje har det visat sig att SAS piloter verkar vara uppe i luften igen. Nästa vecka går jag på semester 1 vecka och sätter mig snart på flyget mot "Bästkusten". Dags att göra lite nytta med andra ord. Jobbet väntar med 33 h under helgen innan dess, så finns inte mycket tid.
Ha en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar