torsdag 8 april 2010

Manlig



Manlig kokbok fick H av mig i tre-års present. Jag visste inte hur mkt jag gillade honom innan jag satte mig ner och lusläste boken från pärm till pärm. Andra middagen a la Morberg på en vecka har inmundigats av mig idag. Om ni som jag facsineras av honom i köket, eller som många andra tycker han är lite för svettig (själv tycker jag aldrig en man kan bli för svettig..hihi) men älskar husmanskost funkar boken utmärkt! Och maten blir utsökt!

Har också tidigare i ett inlägg skrivit om detta men kör det igen: Till er som kommenterar, har ni en egen blogg kommenterar jag tbaka där. Om inte så under mina inlägg eller i ett nytt inlägg. Håller kontakten med mina ev. läsare här i bloggen då jag inte skriver här i annat syfte. =)

Nu väntas filmmarathon!
KRAM

1 kommentar: