torsdag 7 januari 2010

Lovely for Kids

Egentligen var det min kära kollega Katarina som sprang på den här sidan. Men jag bara måste dela med mig till er. Nu har jag själv inga småfotingar hemma. Men det händer ju ändå att jag köper barnkläder till familj, släkt eller vänners små.


Och flera av er gör säkert detsamma, båda till egna och andras. Och om ni då precis som mig avskyr barnkläder förstörda av fula plastiga tryck så som monster, bilar, bollar, stjärnor, konstiga figurer eller annat sk*t (ursäkta ordvalet =)) så ta en titt här;







Danskar kan det här med mode och skönhet. Det har jag alltid påstått och envist hävdat enda sen den dagen jag sprang på Guds gåva till kvinnorna en solig dag på Ströget i Köpenhamn (ja tjejer jag kan lova att Mannen som passerade var något gudomlig..och jag har tom. för pojkvänner erkänt att något snyggare mer fulländat aldrig kommer skådas av mig igen) Nåja..det var en liten passus..återigen..Danskarna kan det här med design och stil.



Eller har ni sett ngt sötare?

Ni som vill se mer; kolla in www.roselille.dk

Kram

G

2 kommentarer:

  1. Go morgon....varit vaken en timme...suck. Sov ju så mkt igår.
    Minns när du talade om den danska dräng.. då vattnades det i ögonen på fröken G..*L*
    Älskar DIG!
    Puss //Hans

    SvaraRadera